niedziela, 27 kwietnia 2014

komunijnie

witam wszystkich ,,,jakoś ostatnio mało zaglądam na bloga,,,  ale znajdę chwilke to poodwiedzam was  ,bo widzę  jakie piekne prace pokazujecie ,,,
   u mnie  powstał pierwszy kielich ,,ale nie jestem do końca zadowolona ,,, trochę za płytki .
jest też drzewko ,, za pozwoleniem Dagmary moge wam je pokazac ,bo to jest kopia :-) jej drzewka ,,,takie zamówienie było ,,,:-)
 powstał wózeczek na chrzciny i księgi   tak wiec w jednym poście wszystkie  zaległości





















13 komentarzy:

  1. piękne rzeczy, jestem w trakcie robienia kielicha, a drzewko juz mam gotowe, fajne pamiatki
    Pozdrawiam i życze udanego tygodnia :) Zapraszam do mnie w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka :) a to drzewko jest prześliczne - będzie cudowną pamiątką Komunii! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga potrafisz robić różne prace nie gorzej niż ich autor,ślicznie wyszły te pamiątki komunijne jak i wózeczek :)Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, delikatne prace komunijne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne prace... Ja tez musze juz zaczac robic prace komunijne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne rzeczy, ten kielich i pamiątkowa księga cudownie wyglądają. Wózek i drzewko też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hello, thank you by follow, I followig now!
    hugs!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prace powstają w Twoich rękach a ten wózeczek ....
    jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola, acabo de descubrir tu blog haces unos trabajos preciosos, me hAGO SEGUIDORA DE TU BLOG Y TE DEJO LA DIRECCIÓN DEL MIO POR SI TE APETECE SEGUYIRME, SALUDOS

    maitedecopart.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. moge prosic o kontakt na maila marycha_18@poczta.onet.pl bardo bym prosila

    OdpowiedzUsuń