środa, 12 marca 2014

weekendowe prace ...drzewka ,kurczak i ,,,wózeczek

witam wszystkich ,,,
 ostatnia partia drzewek z organzy   powstała  , i powrót do origami modułowego by podszlifować trochę ta  technikę .więc na rozgrzewkę powstał drugi kurczak ,, jak na razie bo to strasznie czasochłonne ,a moi pomagacze w składaniu modułów ......jakoś  im nie spieszno do tego ,,,nagle każdy  ma coś ważnego do zrobienia hihihihihi.

i na koniec wózeczek dla małego chłopczyka na chrzciny .

tak więc mały misz masz ,,wszystkiego po trochu w jednym poście ,, dziękuję za wasze komentarze ,i pozdrawiam






7 komentarzy:

  1. cudowności ! :))

    Witaj ! Miło mi wręczyć Ci wyróżnienie. Zapraszam po 'odbiór' na mojego bloga :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga u Ciebie śliczne prace powstały,ja podziwiam składanie tych modułów,ja bym tak nie mogła.Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tu piękne rzeczy powstają :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te kurczaczki ;)
    Skorzystam z okazji i zaproszę Cię do mnie na konkurs wielkanocny ;) Zdjęcia prac można wysyłać dzisiaj do północy. Więcej informacji u mnie na blogu .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie - na przydasiowe candy - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz, takie misterne wykończenia. Zapraszam do siebie na blooga: mojeklimatylonia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń