środa, 12 lutego 2014

koszyczek Monster high dla dziewczynki

witam wszystkich  starszych i nowych gości - w końcu zimowo ,,
choć dla mnie to śniegu mogłoby nie być ,,,,
dziś u mnie w ramach wolnego czasu ,którego coraz mniej ,powstał mały koszyczek dla dziewczynki ,,,,znam to bobrze jak wszędzie leżą gumki ,spinki i inne gadżety małej damy,a jak trzeba to ich nie można znaleźć  ,,,tak też  jest u mojej koleżanki ,pora wyjścia rano do przedszkola i poszukiwanie gumek ,,,eh ,,,więc mała niespodzianka ,,,a że lubi Monster high -koszyczek nie mógł być inny...






dobranoc

3 komentarze:

  1. Świetny koszyczek i tem motyw, moja córa gdyby widziała już pewnie by mnie męczyla, żeby jej tez taki zrobić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba koszyczek.Ważne też,że zrobiłaś go z takim motywem,specjalnie pod gust dziewczynki:)
    A ja lubiłam księżniczki,ale się te czasy zmieniają;)

    OdpowiedzUsuń