sobota, 28 grudnia 2013

hello kitty

witam was cieplutko ,,,
kiedy zrobiłam  pierwszego łabedzia  wiedziałam ze bedą następne ,,oj spodobało mi  sie  to origami  i tak mnie wciągło ze całe swięta wolny czas to poświęcony  był na składaniu modułów,,,
 tak więc powstał drugi łabędź i kotek hello kitty ,,,
 cały czas się ucze jeszcze więc experci znajdą błędy ,,bo jeszcze nie do końca wiem jak się niektóre rzeczy łączy i składa ,,, mimo to jestem bardzo zadowolona   ,










dzis na tyle  zmykam spinkać ,,,,
dziekuję za odwiedzinki i miłe słowa ... buziole dla was pa

5 komentarzy:

  1. Ślicznie to zrobiłaś, jak robiłam Hello Kitty, rodzina orzekła ,że jest to raczej sowa..hi hi hi - buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszka ja Cię podziwiam za cierpliwość i za piękne wykonanie;)
    Ja nie jestem ekspertem,ale dla mnie to wszystko wygląda perfekcyjnie;))
    Wszystkiego naj w nowym roku,spełnienia marzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również podziwiam Twoją cierpliwość :) Piękne to a to kitty fajowe :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te składanie papierowych elementów musi byc niezwykle pracochłonne... więc bardzo podziwiam! Świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń