sobota, 16 listopada 2013

kolejne stroiki tym razem małe

witam jak widać nie tylko mnie się spodobały cuda jakie robi nasza Danusia ,,,bo stroiki wszystkim  u mnie sie podobaja ,,tak wiec  trzeba było kilka osób uszczęśliwić ,,niestety pomału kończyły sie rolki  więc trzeba było zrobić wersję oszczędniejszą  tak z trzema ramionami
i tak podczas już strojenia pierwszego gdzieś w rród moich dzindzibołków  znalazłam susz -jakieś trawki kwiatki ,,,ale mało ,,, i skąd tu wziąść ,,, na resztę ,,, i wiecie co ,,,, 
 mam nadzieję że córka mi wybaczy ,,hihihihi  na szafie była duża palma co po niedzieli palmowej została ,,, i obszkubałam  co sie dało ,,,  i wyszły z  suszem  3,,, bo niebieskiego nie było ...










a na koniec szyszkowa choinka
dostałam siatkę szyszek  i miała być choinka kolorowa






miłego wieczoru

3 komentarze:

  1. oj u ciebie święta już w pełni-fajny nastrój...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś i taką wersję stroików też przewidziałam,ale póki co u mnie na razie rolek pod dostatkiem ,dlatego,że zbieram je od bardzo dawna.A wersja oszczędna stroików też mi się bardzo podoba.Trzmaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super te małe stroiki :) też mają swój niepowtarzalny urok a choineczka piękna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń