wtorek, 12 listopada 2013

" Danusiowe" stroiki

dobry wieczór ,,, ostatnio jakos mało miałam czasu na zaglądanie do was i pisania postów ,, w koncu udało mi sie  znaleść trochę wolnej chwili  ,a nawet czasu na kilka prac ,,,muszę wam powiedzieć ,jak odwiedziłam bloga  Danusi i zobaczyłam jej stroiki  ,które zauroczyły mnie strasznie -są piękne i pomysłowe ,polecam odwiedzić Danusię ,,
tak więc po kombinowaniu jak i co ,,zrobiłam "Danusiowe" stroiki ,Danusiowe ,bo to w 100% pomysł Danutki ,,,Pytałam czy nie  będzie zła jeśli ''skopiuję '' takie cuda i pokaże ,, 

mnie bardziej do gustu przypadły srebrne ,

moja wersja 



















 pozdarwiam 

1 komentarz:

  1. Aga już sam tytuł posta mi się podoba,więc jak nie wejść i nie skomentować ,tym bardziej ,że widzę coraz piękniejsze wersje tych stroików.I oby tak dalej i czekam nadal na ...TY wiesz co mam na myśli.Buziaki zostawiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń