środa, 30 października 2013

srebrna anielica

witam was wszystkich ,,, ojej  ,,, w końcu udało mi się skończyć trzeciego anioła ,,, przez kilka dni po pare godzin ,,,ale jest i to w cale nie mały ,,bo ma 90+ cm ,,,to tyle co mój dwulatek ,,,
anioł jest biało-srebrny,,, niestety miałam troche kłopot z dołem sukni ,bo wyszła z jednej strony krzywo -jak podwijałam dół i za bardzo ścisłam i jest lekki brak ,,,i przez to nie stoi tak stabilnie ,,ale stoi ,,
 nie wiem jak się wam spodoba taka wersja anioła ..











8 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie jest the best :) ale słodziak :) mój Szymuś też ma 2 latka - pozdrawiamy cieplutko! Aha.... a anioł cudowny! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt mały w rajtkach i ,,,, ale nie mialam czasu go przebierać ,, to była jedyna okazja na fotkę ,,,:-)

      Usuń
  2. Aniołek piękny :-) Ja swojego od 2 tygodni nie mogę skończyć, nie miałam pomysłu na włosy, ale teraz podpatrzyłam i w końcu się zmobilizuję :-) A ostatnie zdjęcie faktycznie - przesłodkie :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny Aniołek, bardzo fajnie się prezentuje a ostatnim zdjęciu z Twoim "modelem" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i jaki ogromny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi niesamowite wrażenie szczególnie na zdjęciu z synkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny aniołek i model niczego sobie ;) Cała praca cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny aniołek ale obok niego fajny bobasek sama mam takiego pewnie w podobnym wieku :) gdy stoi obok pokazuje rozmiar twojej pracy imponujący .

    OdpowiedzUsuń