sobota, 28 września 2013

prace mojej córci

witajcie kochani ,dziś  chcę się wam pochwalić pracami które zrobiła moja córka .
Ania sama nazwijała sobie rurki ,i zrobiła swój pierwszy koszyczek, ja jej tylko pomogłam dno wypleść  bo nie chciała z tekturki.
kiedyś już próbowała splotu spiralnego i zrobiła też choinkę 
  
,dziś było wspólne malowanie  ,kolorek sama wybrała i pomalowała ,ja tylko w paru miejscach poprawki i białe przecierki zrobiłam ,natomiast wszystkie dodatki do koszyczka sama wybrała .
  ja jestem z niej dumna  i bardzo mi sie podoba ,,,sami zobaczcie 






i po pomalowaniu




i choinka

 pozdrawiam wszystkich ,

8 komentarzy:

  1. wspaniałe prace! jak tak dalej będzie wyplatała - to przegoni mamę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace Twojej córki, brawa sie jej należą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zdolna masz córcie,piękne prace wyplata.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma nic lepszego niz wspolne zainteresowania dzielone z rodzinka, super.Koszyczek cudny,choinka jeszcze piekniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ masz zdolną córcię:))) Żeby moi chłopacy choć ciut chcieli robić ....:( Anulka jest boska a jej prace rewelacja:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak mama utalentowana to wiadomo, po kim córcia zdolności odziedziczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. niedaleko pada jabłko od jabłoni jak to przysłowie mówi :)

    OdpowiedzUsuń