poniedziałek, 2 września 2013

kolejny rożek

witajcie  kochani
na wstepie chcę wam podziękować za komentarze które sprawiają mi wielką radość i zachęcaja do kolejnych prac

witam nowe obserwatorki .

kolejny rożek który zrobiłam ...brakuje jeszcze troche zielonych listków ,,ale już  nie miałam  ,,,,więc pózniej  je wcisnę 
taki różowy,,,,zanim jednak powstał ,,,tzn został pomalowany moja Anula mówi do mnie że po co robię , czerwone i różowe choinki ,,,bo obok juz coś w czerwieni stało hihihi 

no to już mi podpowiedziała co będzie w następnych pracach  
  







 no to tyle na dziś ,,, miłego dnia

3 komentarze:

  1. Wiesz Aga ten rożek ma takie słodkie,landrynkowe kolorki i jest piękniutki jak paczka cukierasów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny rożek Aguś,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rożki tak mnie zaciekawiły, że właśnie przed chwilą skończyłam robić drugi, myślę, że to będzie idealny prezent na Dzień Nauczyciela ;)

    OdpowiedzUsuń