sobota, 7 września 2013

świateczne dzwonki

dzień dobry wszystkim ,,,miło mi powitać nowe Panie ,,,
 oj ,,jakoś nie miałam ostatnio weny o chęci na robótki,,,chyba przez pogodę ,,,
ale powoli na blogach pojawia sie akcent świąteczny ,więc  i u mnie małe co nico na początek...zrobiłam dzwonki,,,zanim jednak zostały dzwonkami moja córa stwierdziła ,że nawet fajne kapelusze,,,hihihi ,,,no i cóż,, na razie 2 ,,,nastepne jeszcze na taśmie produkcyjnej ,ale z braku czasu  tak po mału będą powstawać  .



 to tak  szybciutko dziś ,,,i zmykam do pracy ,,miłego dnia

3 komentarze:

  1. Co Ci sie w nich nie podoba?? Sa sliczne!
    Ja juz tez zrobilam kilka, ale jakos tez wena mnie opuscila, trza by bylo pomalowac...ale nie chce mi sie hehe... Oj tak, ani sie obejrzymy,a swieta beda tuz tuz, spokojnie mozna pomalutku juz sie przygotowywac ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Weny nie miała a takie piękne dzwonki zrobiła .Oj kokietujesz nas Aguniu,one są piękne więc możesz robić kolejne bo święta już tuż ,tuż nawet nie wiesz jak szybko nadejdą:)

    OdpowiedzUsuń