piątek, 2 sierpnia 2013

wózeczek na aukcję

witajcie ,,,postanowiłam moje wózeczki, i kilka innych prac przekazać na aukcje dla chorych dzieciaków,  poprzedni niebieski trafi prawdopodobnie dla Oskarka ,a ten różowy dla  małej Alicji .

Zaczęłam czerpać radość z tworzenia ,,ale nie dla siebie ,poco maja stać u mnie na półce i zbierać kurz ..i kolejny kosz czy co innego magazynować po to tylko żeby stało -na pokaz? wiec jesli bedę potrzebować jakiś koszyczek to sobie zrobie ,,a jeśli moje prace mogą w jakimś stopniu pomóc to czemu nie ...



wersja rózowa








pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia ...

4 komentarze:

  1. Piękna akcja i szczytny cel a ten śliczny wózeczek na pewno znajdzie swojego nabywcę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz w 100 procentach rację i popieram Twoje działanie i myślenie.Mam nadzieję,że prace bardzo szybko znajdą nowych właścicieli;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny! Oby dobrze się sprzedał:)

    OdpowiedzUsuń