piątek, 30 sierpnia 2013

pierwszy rożek - do kompletu

                  dzis tak póżno do was piszę .,ale chciałm pokazać jaki zrobiłam rożek -(kursik u naszej Weroniki) 
Rożek jest do kompletu -do gorsetu który ma być na 40 ste urodziny naszej koleżanki z pracy -wcześniejsze posty


                    wybaczcie za jakość ale dopiero co skończyłam a jest już późno i kiepskie światło ,,ale jutro rano go zabieram wiec nie będę miała okazji na lepszą fotkę 





 a tu dla przypomnienia
kolorowych snów pa

8 komentarzy:

  1. Aga komplet pierwsza klasa,rożek jest prześliczny,świetnie połączyłaś kolorki.Na takie fajne prace każda pora dnia i nocy jest dobra ,więc się nie ma co przejmować .Są większe nocne marki niż Ty ,daleko nie szukać bo to np. ja .Spokojnej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga,szok,idziesz ja perszing hehe,tak szybko lecisz z tymi pracami,ze nie nadazam hehe :-)
    Rozek swietny,piekne polaczenie kolorow,do gorsetu pasuje jak ulal, brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję ,,,tak tak troche mnie zakręciło ,,,krótki termin wszystko do 1 września musiało być zrobione ,,,ale teraz troche odpocznę ,,,pozdrawiam goraco

      Usuń
  3. Rożek bardzo piękny i te kwiatki w nim podoba mi się pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny, równiutki rożek:) Z gorsetem stanowi cudowny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie! Rożek i gorset na pięć plusem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik powstał!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny komplecik! Jeśli chodzi o gorsecik to tez próbowałam swoich sił... Jeśli Pani ma ochotę to zapraszam do mnie zerknąć co wyszlo:
    http://annawojnar.blogspot.com/2013/11/cos-nowego-koszyk-na-wino-lub-kwiatki.html?spref=fb

    OdpowiedzUsuń