wtorek, 27 sierpnia 2013

pamiątka na chrzest

tak dzis szybciutko,,,,moja znajoma poprosiła mnie o wykonanie księgi na pamiątkę na chrzciny ,(dość w czas bo chrzest już w tą niedzielę )...

pokażę wam .mimo , że na zdjęciu nie do końca jest gotowa ,,,

ale tylko taką udało mi sie zrobić telefonem--wstępny projekt do zatwierdzenia,,czy taka może,być  -(m awaria aparatu i na dodatek  przy sztucznym świetle ) wiec jakość kiepska ,, skończyłam późnym wieczorem i jak tylko skończyłam zapakowałam i dziś już podarowana ,,,i jakos nie zdążyłam cyknąć ...

więc tak ...
tak na koniec,to  pracowitych kilka dni było ale dwa zamówienia juz gotowe ( 40 ur i chrzciny)
zostało ostatnie  ,,,ale to na pazdziernik

może wlaśnie podpowiecie  jakiś ciekawy pomysł  na jakaś pamiatkę na 50 rocznicę ślubu

4 komentarze:

  1. Witaj Agnieszko - piszę już nie wiem który raz z kolei jak dostaniesz kilka identycznych komentarzy to nie moja wina tak mi działa internet za co przepraszam i do rzeczy
    piękna książka widzialam podobną kiedyś na chomikuj chciałam nawet zrobić no ale mój talent to nie w tę stronę - ja pomysłów mam wiele jak zauważyłaś też coś muszę stworzyc na 1 rocznicę ślubu mego syna i jak mi coś konkretnego wpadnie do głowy to ci podrzucę jakiś pomysł ale ty takie pięne rzeczy wykonujesz że właściwie to na pewno masz pomysł - no a drugiej strony patrząc rocznica nie byle jaka ale pytanko czy to dla znajomych twych czy w rodzinie ? takie rzeczy są istotne bardzo serdecznie cię pozdrawiam i dziękuję że zaglądasz Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani jedno ani drugie ,,, pewna P,Danusia mnie poprosiła (kiedys dla jej córeczki robiliśmy drzewka kawowe na aukcję) ,,ale słuszne spostrzeżenie ,,,musze jej popytac dla kogo

      Usuń
  2. Cudowna księga! A ja ciągle nie mogę się zebrać, żeby taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń