sobota, 24 sierpnia 2013

koszyczki na wino

witam wszystkich po małej przerwie ,,, witam nowych obserwatorów ,,
w ciagu tygodnia 2 razy komputer mi wysiadł i chyba pora na zmianę .ale póki co,,, ufff  pan z serwisu uratował mi dysk ale nie daje mu dłuzszego zycia :-(
 wiec w wolnym czasie zabrałam sie do wyplatanek ...
powstały dwa koszyczki na winko i jeden malutki koszyczek na coś tam ..


na poczatek malowany kawą  koszyczek na winko





 i wersja z przymiarka do armatki





kolejny koszyk na winko wersja gorsetowa -miała być ...







 i na koniec taki mały z resztek rurek  koszyczek



na dzis to wszystko miłego dnia i pozdrawiam wszystkich

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne koszyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie cuda pleciesz piękne te twoje prace a koszyczek na wino i butelka w nim rewelacja - a tak ciekawa jestem jak ty ozdabiasz te malusieńkie wisiorki buteleczki są wspaniałe pozdrawiam życzę miłego weekendu Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buteleczki napełnia sie pociętymi w cienkie plasterki patyczkami Fimo ...kolczyki są lekkie i wygladaja świetnie polecam :-)

      Usuń
  3. Wszystkie koszyczki świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś produkcja pełną parą u Ciebie,naplotlaś,natworzyłaś,aż miło popatrzeć na takie piękne wyplatanki.Co do kompa to miałam też z nim problem i wiem ile nerwów to kosztuje,a na sprzęt domowników to wiesz jak można liczyć.Wszyscy Cię na chwilę wpuszczą i zaraz wyganiają .Oby Twój już nie wysiadał . Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń