wtorek, 30 lipca 2013

serduszka ,,już jesienne

witajcie  kochani ,,,dziękuję wam za każde miłe słowo pozostawione w komentarzu ,,,

ufff pogoda zelżała i jest w końcu czym oddychać u mnie nadal pada ,,,,,to dobrze bo już sucho było bardzo ,,byle nie za długo bo to w końcu jeszcze lato ...
ale do tematu ..

zrobiłam kilka serduszek ,,,zielonych i malowanych kawą ....i tak myślałam jak je ozdobić i chyba to wczorajsze słońce i duchota sprawiły że postanowiłam poczuć jesień,,, choć na moment ...

i tak powstały jesienne serca ,,,,ciekawe jak wam się spodobają ...























 miłego dzionka i pozdrowionka ...papa

6 komentarzy:

  1. świetne, takie jesienne ;) bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka mi się podobają,ale perspektywa nadejścia jesieni nie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo podobają mi się naturalne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń