wtorek, 9 lipca 2013

karoca??

witam   was po dłuższej nie obecności

na pewno wiedzieliście wspaniałą karocę naszej Ani Krućko,
oj tak mi sie spodobała ,że musiałam spróbować  taką zrobić ,,,

Jest inna  i wygląda jak domek na kółkach ,,hihihihi ,,,no cóż większych kół nie miałam ,,,no i brakuje krzesełka....

u mnie jak zwykle poszło to co pod ręką miałam ...
tak więc do pefekcji daleko  ,,,ale jest moja własna ...











  wybaczcie za jakość fotek ,,, robione telefonem
pozdrawiam i miłej nocki pa :-)

7 komentarzy:

  1. Sliczna karoca. Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna karoca. Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super Aga się spisałaś-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga śliczną karocę zrobiłaś,dodanie elementów różowych na kołach bardzo dodaje jej takiej delikatnośći:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła cudownie i widać, że dopracowałaś ja w nawet najdrobniejszym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń