wtorek, 25 czerwca 2013

wóz z patyczków

dobry wieczór,,,,
uffff wczoraj skończyłam  wóz , z kursu Ani  Ania Inspiruje : kurs - wóz z patyczków
jest jaki jest ,,, tzn postaw i nie rusz'''
zrobiony jest z kartonów więc dość lichy .....więc dziewczyny pamiętajcie że dobry materiał to sukces,,,
a mój jest trochę inny ,,, ma byc stary i drewniany ...wiec żadnych wiekszych ozdób nie będzie,,, brakło mi patyczków  wiec płotek i schódki czeka metamorfoza...





wiecie co   zdjęcia są te same
a na tym pierwszym wygląda jakby był bielutki ....
mam nadzieję że wam się spodoba ,,bo ja jestem z siebie dumna  ,,i choć na zdjęciach tego nie widać
więm jaki jest ... ale co tam jest mój,,,!
dobranoc

7 komentarzy:

  1. Przepięknie go zrobiłaś :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to on już w takiej formie się podoba,ja bym już nic więcej nie dodawała,ani kwiatków czy innych dodatków, bo w takiej postaci wygląda ślicznie.Oczywiście co tam masz w planach to podoklejaj brakujące patyczki ,a potem poproszę o końcową prezentację bo jestem ciekawa jak go wykończysz.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej formie jest piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W obecnej formie wóz wygląda idealnie i nie widzę potrzeby aby coś tam w nim jeszcze zmieniać. Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym nic nie ruszała,jest dopieszczony i już:)

    OdpowiedzUsuń