piątek, 7 czerwca 2013

coś tam wyszło...

no tak kochani ,słoneczko dziś wyszło i aż samopoczucie lepsze się zrobiło ,,, i popracować troszke nawet się chciało ,,,mam na myśli wszelakie robótki...
od dawna nic nie wyplatałam i postanowiłam coś zrobić ,,,ale widać że wyszło się z wprawy bo koślawy trochę ... ale córci się spodobał i już go zagospodarowała,    a mowa o no właśnie koszyk -wazon czy co innego ,w każdym bądź razie coś tam wyszło
 myślałam że na żółtym lepiej będzie widać motyw ,,cóż ...



 a ,,,, i takie solne serducha
tylko pomalowane
te srebrne to klej na gorąco byłam ciekawa jak wyjdzie












8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny koszyczek,a i serduszka piekne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek z bratkami śliczny a i serduszka pięknie wyszły,to z klejem bardzo fajnie .Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na to serduszko z klejem ;) Wszystkie prace śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. To serducho z klejem fajne:)Koszyczek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyk jest super a motyw z bratkami dodaje mu uroku. Serca wyglądają pięknie i wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podobają te bratki na żółtym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny koszyczek a i serducha pieknie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń