wtorek, 28 maja 2013

serduszka ,,,a miało byc inaczej

witam was ,,,oj troszkę mnie nie było,,, jakoś czasu ciągle brak
coś tam tworzyłam ,ale chyba musze zaczekac na wenę,,
 ostatnio miałam w planach zrobić serduszka ,,,ale skończyło się na dwóch,,, nie dość ,że mi czerwonej farby brakło to jeszcze jakos tak nic nie wychodziło..

tak oto powstały srebrne ale nie podobają mi się,


i tak się zaczęło
a  więc dalej miało być coś z masy solnej i .........wcale nie było lepiej ,ale to w innym poście

4 komentarze:

  1. Cóż, nie zawsze idzie po naszej myśli:) Ale serduszka bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie i tak się podobają :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam srebro pod każdą postacią i mnie się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są rewelacyjne i nie narzekaj, nie zawsze serduszka muszą być czerwone:)

    OdpowiedzUsuń