sobota, 11 maja 2013

powtórka z kawusią

Witam
dziękuję wam że zaglądacie do mnie ,choć ostatnio  czasu na robótki mi zabrakło, a to dlatego że miałam trochę zabawy z kawą..
drzewko kawowe dla Justynki ,które jakiś czas temu robiłam ,znalazło własciciela, a Mama -P.Danusia prosiła mnie o zrobienie jeszcze kilku ...dla córci do przedszkola

przepraszam za jakość zdjęć aparat w naprawie a na szybko robiłam i kolorki są trochę przymglone


dziękuję naszej Ani Krućko za ten kursik,boo naprawdę się przydaje
dobranoc,,

5 komentarzy:

  1. Śliczne drzewka, aż czuję jak pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pachnące te drzewka,aż chce sie kawy,tylko,że już noc i nie da rady się napić ,bo do rana nie zmrużyłabym oka.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne drzewka,ja też czuję zapach pysznej kawusi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale apetyczne i aromatyczne drzewka zrobiłaś. Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Chyba w końcu sobie takie zrobię i będzie mi pięknie pachniało:)

    OdpowiedzUsuń