niedziela, 7 kwietnia 2013

solne myszki

witam ...
na początku bardzo dziekuję za miłe komentarze .
Jak już wcześniej pisałam ,,,po odwiedzeni blogu alutki Alutkowe hand made: Mini ZOO     
(polecam  zajrzeć bo  istne cuda z soli czaruje)
już wiedziałam że te myszki będą też u mnie , dzieciakom się bardzo spodobały więc ....do roboty








a tu kolejna porcja czeka ma pomalowanie jutro powinnam je skończyć
dobranoc kochani...

pomysł i inspiracje http://alutkowe-handmade.blogspot.com/2012/04/tam-gdzie-myszki-tam-tez-kot.html#comment-form

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za miły komentarz, piękne rzeczy tworzysz również :) Skąd taka skromność :) Piękne te myszeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne te myszki-super pomysł na nie i w ogóle cudne-mojej córci taż się bardzo spodobały-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie myszki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i jakie mają fajne, dyndające nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ temyszki są śliczne.A tak wogóle to pięknie u Ciebie,dziękuję za wizyty na moim blogu i już staram się nadrobić zaległości u Ciebie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myszki są rewelacyjne - piękne prace tworzysz , chętnie się tu rozgoszczę :)

    OdpowiedzUsuń