wtorek, 23 kwietnia 2013

kawowe drzewko dla Justynki

witam , w końcu udało mi się skończyć drzewko kawowe wg kursiku Ani Krućko.
drzewka mają trafić na licytację , a pieniążki na leczenie małej Justynki
kursik i wiecej informacji
Ania Inspiruje

                                                    a tak wygląda moje drzewko
                                   
                               przyjemna praca ,bo po pierwsze może pomóc a po drugie pachnie  pięknie ,,,










wysokość od samego dołu 36cm

8 komentarzy:

  1. śliczne jest-pięknie się udało

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uważam ,że pięknie wyszło i cudnie pachnie,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, piękne, bardzo udane drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękne, proszę odezwij się na mojego maila, no nie wiem gdzie znaleźć Twój mail??? dam Ci adresik

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzewko cudnie wyszło! Tak jak pozostałe prace! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe drzewko i wyobrażam sobie, jak cudownie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drzewko jest śliczne:)A zapach kawusi dotarł nawet do mnie:)

    OdpowiedzUsuń