czwartek, 14 marca 2013

na kolorowo

dobry wieczór.
dziś znalazłam w sklepie takie małe papierowe doniczki,,, .
i zamiast sadzić nasionka ominęłam ten etap i już wsadziłam róże ,,,, ale od początku.
strasznie mi sie spodobały bo można je wykorzystać  na różne sposoby a przede wszystkim dla dzieciaków fajna rzecz,,,gdyż mogą same zrobić sobie koszyczek np ,na jajko ( no właśnie jajko tylko 1 sie mieści) ,czy kwiatki .... fajnie się je maluje bo mają wypuklenia faktura jak po wytłoczkach,,, dzieciaki mają radochę ..a my chwilę spokoju,,hihihi.
u mnie na razie jajko nie ozdobione -czeka na małe rączki a w reszcie koszyczków już zakwitły róże









zielono-żółte  i żółto -zielone
i kolorowe mini koszyczki

















10 komentarzy:

  1. super pomysł,wygląda to naprawdę super,pięknie i kreatywnie -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomysłowo!! Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł:) Efekt końcowy jest oszałamiający:) I z doświadczenia wiem, że takie maluchy najlepiej się sprzedają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje wam za te komentarze

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł,efekt powalający,śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl i wykonanie pierwsza klasa :) Bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mini koszyczki cudne, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł genialny..... wykonanie rewelacyjne tylko podziwiać.pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń