środa, 20 marca 2013

coś nie wielkanocnego -serducha dwa

witam was cieplutko...
 ostatnio nie miałam zbyt czasu na moje hobby - praca praca i jeszcze raz praca ,,, jak to bywa przed świętami. poza tym trochę mam zaległych prac domowych porządkowych  mam nadzieję że szybko się z tym uporam i wrócę z nową weną,,, bo jakoś  chyba już zmęczona jestem tą gonitwą przedświąteczną  a  tu jeszcze cały tydzień ,,,, u mnie w sklepie wszędzie zając, kurak , jaja i ....jaja więc akcentów świątecznych mam dość ......
 dlatego  udało mi sie zrobić dwa serducha,,, takie inne trochę 


















5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i motylek już przyleciał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. serca są idealne na każdą okazję-twoje są piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne serduszka:) U mnie zaległości w porządkach domowych również są, ale mam nadzieję to szybko nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń