sobota, 2 marca 2013

dwa w jednym wazon-skarbonka

jak to u mnie bywa czasem w trakcie wyplatania zmienia mi sie koncepcja lub wogule wyjdzie co innego niż miało być.
tym razem miałam w planach zrobić małe miseczki ale w trakcie zmieniło sie w świnkę skarbonkę -dla córci co by już nie wybierała ze starej ,bo jest tam otworek. tak więc robię sobie i co????? wyszedł wazonik na kwiatki, które wcześniej córka sama zrobiła z origami ,,,,,
ale żeby nie było że nie ma skarbonki ......no to ma . dwa w jednym .
w dnie wpleciona jest mała miseczka więc słychać jak monety wpadają
jak wam się podoba?









5 komentarzy:

  1. Fajne ,te kwiatuszki mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super,i jak się ładnie błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na Candy:)
    http://paulamyart.blogspot.com/2013/03/zapraszam-na-moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o banerek to ja robie to tak :
      1)ściągam i zapisuje na pulpicie dany baner
      2) otwieram na blogu układ
      3) wybieram dodaj gadzet
      4)tam w okienku które się wyświetla wybieram "obraz" zgodnie z instrukcjami robie "przeglądam " wybieram baner z pulpitu potem "załącz" , podpisuję i wstawiam lin w odpowiednią rubrykę , i na końcu daj "zapisz"
      5) naciskam " zapisz rozmieszczenie" i gotowe:)

      Usuń
  4. Bardzo ładny wazonik ;) kwiatki oczywiście też ;)

    OdpowiedzUsuń