poniedziałek, 25 lutego 2013

koszyczki




witam,,, wczorajszy  wolny dzień poświęciłam na kolejne zmagania z papierową wikliną, a że zaangażowanie mojej córci w samodzielne wyplatanie było bardzo duże,wystarczyło jej pokazać co i jak,,,, tradycyjny splot nie zbyt jej pasował .więc zabrała sie na spiralny i o dziwo całkiem nieźle jej to szło ,,zrobiła sobie mały koszyczek -wazonik czy jak to nazwała mi pozostało pomalować na wedle życzenia na lila- fiolet . w między czasie z origami zrobiła kwiatki 
..... a żółty to mój , tak mi się spodobał ten fiolet że musialam swój maznąć 
a oto nasze prace które czekają na ozdobienie 




tak więc zmykam dalej coś powyplatać

4 komentarze:

  1. Śliczny koszyczek,ładne kolorki.Kwiatuszki takie niewinne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne koszyki :) Gratuluję uzdolnionej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne wesole kolorki,pieknie :-)

    OdpowiedzUsuń