czwartek, 3 stycznia 2013

próby z papierową wikliną

witam , ostatnio zainspirowała mnie ,,papierowa wiklina,, więc próbowałam coś powyplatać, ale póki co to same krzywusy i koślawce mi wychodzą,,, mimo to  moje koszyczki zostały  wykorzystane przez córcię ,ale nie poddaję się i nadal zwijam i  wyplatam ,,, jak już nabiorę wprawy  to coś wrzucę   ,oto pierwsze koszyczki











 i gwiazdka ,,, i serduszko





jak wscześniej pisałam  , próby ciąg dalszy ,,, nadszedł czas na kołyskę, ale narazie prowizoryczna  -na póbę, wyszło coś takiego  ,,,



teraz tylko przystroić  , no cóż  niemogłam zbytnio poszaleć , ale znalazłam w domciu różne materiały itp.. i narazie  wygląda tak

cdn...tak więc kołyska czeka na wykończenie  a w międzyczasie zrobiłam  wachlarz ,również czeka na ulepszenia nie jest tak piekny  ,,,,ale na razie uczę sie  więc proszę sie nie śmiać (hihihi(.

prace wykonane dzięki kursom P.Anny Krućko, Ania Inspiruje : kurs-kołyska 
zachecam wszystkich do odwiedzenia jej blogu bo wszystkie prace sa poprostu rewelacyjne, a kursy sa tak przydatne i potrafią zainspirować ,  ostatnio skorzystałam z kursiku na ksiege  na dzień babci i razem z córcia zrobiłśsmy  co prawda nie jest tak przepiękna jak P.Ani ale babciom podobały sie , jak zrobie fotki to pokażę
różyczki równiez są wykonane z krepiny dzieki kursikowi P ani

6 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem.Kołyska jest piękna !! jak i inne prace:)) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję... cóż daleka droga do perfekcji ale fajnie będzie zobaczyć za jakiś czas (jak mi sie będzie udawało) jak sie rozwija nawa pasja,

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się z Anią kolyska wyszla świetna!!!!
    reszta prac też śliczna nie przejmuj się że są troszkę krzywe moje też takie byly albo i gorsze :) pamiętaj praktyka czyni mistrza!!! mi tak dziewczyny mówily żeby nie przestawć pleść tylko ćwiczyć i każdapraca byla coraz lepsza i Twoje też takie będą :))

    OdpowiedzUsuń
  4. przestawać nie zamierzam i każdą wolną chwilę poświęcać chce na moje hobby ale czasu wolnego coraz mniej .... dziękuję za dobre słowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zgadzam z dziewczynami-prace przepiękne:)Jak już raz zaczęłaś to teraz już tylko z górki będzie ,każda następna praca będzie lepsza,wiem to z doświadczenia.
    Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :))) Jak to mówią trening czyni mistrza :)) Moje na początku też były krzywe i do dziś wspominam mojego pierwszego koślawca, którego na drugi dzień po zrobieniu - sprzedałam :))

    OdpowiedzUsuń