niedziela, 27 kwietnia 2014

komunijnie

witam wszystkich ,,,jakoś ostatnio mało zaglądam na bloga,,,  ale znajdę chwilke to poodwiedzam was  ,bo widzę  jakie piekne prace pokazujecie ,,,
   u mnie  powstał pierwszy kielich ,,ale nie jestem do końca zadowolona ,,, trochę za płytki .
jest też drzewko ,, za pozwoleniem Dagmary moge wam je pokazac ,bo to jest kopia :-) jej drzewka ,,,takie zamówienie było ,,,:-)
 powstał wózeczek na chrzciny i księgi   tak wiec w jednym poście wszystkie  zaległości





















poniedziałek, 14 kwietnia 2014

kawowy jeżyk-wielkanocny

uwielbiam zabawę z kawą ,, podczas pracy pieknie pachnie  ,,,były  już drzewka ,serducha  a teraz wersja wielkanocnego ,,,,,,,, jeżyka ? tak!!! kawowy tuptuś  już  jets przygotowany do świąt



czwartek, 20 marca 2014

pamiatka konfirmacji

witam wszystkich ,,,
u mnie ostatnio trochę leniwie ,,,, świeta  wielkanocne ,,zbliżaja sie małymi kroczkami ,a mnie  jakoś sie nie pali  robota ,,eh ,, ciagły brak czasu i pospiech ,,, praca dom  ,pranie gotowanie ,,,i zanim sie obejrze jest 23 -oby ....
a dzis taka ksiega na pamiatkę  konfirmacji powstała







niedziela, 16 marca 2014

wyróżnienie ,,,

dobry wieczór,,,
ojej,,, bardzo mi miło za tą nominacje ,którą dostałam od 
Rękodzieło - moja pasja w wolnym czasie: trochę po trochu  


odpowiem na pytania które  sa zadane ,,ale nie pociągne dalej ,,,uważam że każdy zasługuje za wyróżnienie ,,i nie ma znaczenia w jakiej dziedzinie ,,,każdy kto ma pasję i tworzy sercem zasługuje na wyróżnienie ,

pytania
1. Gdybyście mogły cofnąć czas - zrobiłybyście to ?  W jakiej sytuacji ?
2. Jaki jest wasz ulubiony deser ?
3. Jak lubicie spędzać wolny czas ?
4. Jakie 3 rzeczy zabrałybyście na bez ludną wyspę ?
5. Co fajnego pamiętacie ze swojego dzieciństwa?

moje odpowiedzi

1.tak hi hi hi na losowanie lotto -a tak serio to  każdy nie raz mówi ,,gdyby można było cofnąć czas ,,,ale to dlaczego zachowam dla siebie  
2.deser-każdy byle była bita śmietana ,,,duuuużo:-)
3.na moich robótkach-bo to jedyny wolny czas hehehe
4.oj troche mało ,,,więc pewnie nic bo bym nie wiedziała z czego zrezygnować ,,,ale szczoteczka do zębów bankowo hihihi
5,oranżada w woreczku ,,,i gumy turbo,,pycha
 
a nominacje dla wszystkich rękodzielników kochajacych swoją pasję ,,,częstować się !!!

środa, 12 marca 2014

weekendowe prace ...drzewka ,kurczak i ,,,wózeczek

witam wszystkich ,,,
 ostatnia partia drzewek z organzy   powstała  , i powrót do origami modułowego by podszlifować trochę ta  technikę .więc na rozgrzewkę powstał drugi kurczak ,, jak na razie bo to strasznie czasochłonne ,a moi pomagacze w składaniu modułów ......jakoś  im nie spieszno do tego ,,,nagle każdy  ma coś ważnego do zrobienia hihihihihi.

i na koniec wózeczek dla małego chłopczyka na chrzciny .

tak więc mały misz masz ,,wszystkiego po trochu w jednym poście ,, dziękuję za wasze komentarze ,i pozdrawiam






poniedziałek, 3 marca 2014

wielkanocne drzewko

dobry wieczór...
u mnie nic nowego ,,, trochę was ponudzę i pomęczę  tymi drzewkami ,,,ale coo aj poradze ,że tak mi sie podobaja  i jak widać nie tylko mi ,,,hihiihih
 dziś  białe z błękitnymi dekoracjami - jajeczka i drewniane kurki ,, wszystkie z takim samym motywem

wybaczcie za jakość ,,ale zgubiłam karte od aparatu ,,,i klapa ,,, więc kolorki nawet w połowie nie są tak piekne jak w rzeczywistości





niedziela, 2 marca 2014

drzewka w brązach

witam wszystkich ,,
pogoda za oknem piękna ,,wiosną pachnie ,,, a u mnie kolejne drzewka zakwitły,,tym razem w kolorach czekolady -(uwielbiam hihihihi),  z akcentem wielkanocnym













środa, 26 lutego 2014

drzewkowo

witam serdecznie ,,, kolejna porcja drzewek ,,, jedno wieksze i takie małe    -brakło mi kul , a że  miałam takie małe jajeczka jak pod zielonym drzewkiem  to 1 w taki sam sposób  zrobiłam  ,,i jest mini drzewko hihihih
 a tak przy okazji zapraszam do Agi ,,, i jej bloga , ,http://lesia-rekodzielo.blogspot.com/ same cuda tworzy polecam odwiedzić

Rękodzieło - moja pasja w wolnym czasie


a teraz już moje  drzewka











  

sobota, 22 lutego 2014

drzewko z jabłuszkami

oj jak się wszystkim podobały drzewka tworzone przez naszą Anię ,,,więc zrobiłam  jedno ,,,,i   teraz kolej na nastepne ,,, żółte z jabłuszkami ,,,
 na żywo wyglada lepiej ,,,to sztuczne oświetlenie   bardzo zmienia  ,,,






jeszcze małe poprawki ,, ale to już jutro ,,,pozdrawiam wszystkich

piątek, 21 lutego 2014

DRZEWKO Z ORGANZY

UFF!!! udało sie ,,, jest moje pierwsze drzewko  z organzy ,, kolorek wpada w błękit czego tak na fotkach nie widac ,,, czerwone dodatki -różyczki i szklane serduszka
 miała być baletnica ,,ale jakoś  niezbyt mi wychodziła  i pod drzewkiem jest mały elf-aniołek ,,, mam nadzieje że córcia sie nie zezłości że jej gwizdłam figurkę







inspiracje na takie drzewka u naszej Ani Krućko

czwartek, 20 lutego 2014

jajo w koszyczku

dobry wieczór wszystkim,,
dziś zrobiłam jajko - pierwszą ozdobę wielkanocną ,,, inspiracja od naszej Anuli ,,, ale jajko nie jest ze steropianu ,,, hihihii  ,,,ostatnio w markecie   przy jogurtach wpadło mam w oczy jajko ,,, tzn jogurt dla dzieci jak jajko niespodzianka ,,, w jednej części serek a w drugiej figurka ,,,i od razu pomyślałam że ta połówkę można by wykorzystać do  dekoracji










poniedziałek, 17 lutego 2014

anioł

witam  wszystkich ,,,ostatnio miałam robić anioła walentynkowego ,,,,jednak z terminami kiepsko wyszło i za nim sie obejrzałam juz po walentynkach ,,, a anioł w stanie surowym ,,,eh,,, wczoraj sie zmobilizowałam  do skonczenia ,,,nic nie poradze że ze mnie leniuszek  hihihihi













środa, 12 lutego 2014

koszyczek Monster high dla dziewczynki

witam wszystkich  starszych i nowych gości - w końcu zimowo ,,
choć dla mnie to śniegu mogłoby nie być ,,,,
dziś u mnie w ramach wolnego czasu ,którego coraz mniej ,powstał mały koszyczek dla dziewczynki ,,,,znam to bobrze jak wszędzie leżą gumki ,spinki i inne gadżety małej damy,a jak trzeba to ich nie można znaleźć  ,,,tak też  jest u mojej koleżanki ,pora wyjścia rano do przedszkola i poszukiwanie gumek ,,,eh ,,,więc mała niespodzianka ,,,a że lubi Monster high -koszyczek nie mógł być inny...






dobranoc

sobota, 1 lutego 2014

pamiątki na chrzciny

witam    dziś was nie zaskocze  ,,,kolejne pamiatki na chrzest ,,, a że w ten sam dzień oba  ,,wiec prace dwie ,,dla chłopca i dziewuszki ..:-) 
ksiegi i wózeczki 






 

czwartek, 16 stycznia 2014

ksiegi na dzień babci

witam wszystkich , dziekuje za miłe komentarze i za to że zaglądacie 
dziś powstały u mnie dwie księgi pamiatkowe na dzień babci i dziadka,dwie wersje  srebrna i złota 

srebrna 



 złota

miłego dnia